יום חמישי, 6 ביוני 2013

דיאטה לנערות




מחפשים מידע על דיאטה לנערות? הגעתם אל המקום הנכון. כל מה שרציתם לדעת על דיאטה לנערות.

גיל הנעורים הוא גיל שבו נערות רבות עוסקות לעיתים קרובות בנושא התזונה באופן אובססיבי. במקרים לא מעטים דיאטה לנערות עלולה להיות חרב פיפיות ולגרום לנזקים. זוהי תקופה שבה גופה של הנערה מתפתח וזקוק לתזונה איכותית מאוד כדי לתפקד בצורה הטובה ביותר. ניסיונות להרזות בכוח באמצעות דיאטות עלול לגרום לנזק. כיצד אם כן מומלץ לעשות דיאטה לנערות?


דיאטה לנערות – המלצות
במידה וישנה בעיה של עודף משקל קל, לעיתים קרובות תוספת של פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע והקפדה על ארוחות מסודרות יכולה להספיק. אם מדובר במקרה של עודף משקל רב מומלץ להיפגש עם דיאטנית שתקבע מהי הדיאטה והתזונה המתאימה לנערה הספציפית שבה מדובר. 

אין דיאטה לנערות שמתאימה לכולן. לכל אחת ואחת יש גוף משלה, הרגלי חיים משלה וצרכים משלה.חשוב להבין:  יש להתאים את הדיאטה לאדם. 

באופן עקרוני, דיאטה לנערות, כמו דיאטה לכל אחד, צריכה להיות מבוססת על צריכה הגיונית של כמות קלוריות בהתאם לגיל, למשקל הרצוי ולפעילות הגופנית. חשוב לדעת שבגילאים הצעירים זקוקים ליותר קלוריות מאשר בגילאים מבוגרים, שכן הגוף גדל וצומח. בנוסף, דיאטה לנערות צריכה להיות מורכבת מכל אבות המזון – חלבונים, ויטמינים, שומנים, פחמימות ועוד. רצוי כמובן להמעיט ככל האפשר, במסגרת של דיאטה לנערות, בצריכת מזונות חסרי ערך כמו חטיפים, סוכר לבן, ולהמעיט בצריכת נתרן. 

דיאטה לנערות – טיפים

הדיאטה צריכה להיות מבוססת על צריכה של מאכלים בריאים כמו ירקות, פירות, חלבונים מן החי, גבינות, קטניות וכו', כאשר אין צורך להגזים כמובן ומדי פעם, בכמות הגיונית, ניתן גם לאכול עוגות, גלידות וכו'.

אם אתם מחפשים עוד מידע על דיאטה לנערות תוכלו למצוא אותו באתרים השונים של קופות החולים שיש בהם מידע רב בתחום והם גם מספקים שירותים של פגישות עם דיאטניות במחירים נמוכים מאוד ולעיתים גם בחינם.   
מחפשים מידע על ארגונומיה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה