יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

כדורים נגד צרבת

כדורים נגד צרבת: אומפרדקס-Z מקום ראשון בקטגוריה של תכשירים נגד צרבת. סקר מומחים חדש ועדכני שערכה גיאוקרטוגרפיה עבור "המבחן של המדינה" בקרב רופאי משפחה מגלה כי:  אומפרדקס-Z של דקסל פארמה, נבחר על-ידי רופאי המשפחה כתכשיר נגד צרבת (ללא מרשם רופא)
הטוב ביותר!
כדורים נגד צרבת: סקר מומחים חדש ועדכני שערכה גיאוקרטוגרפיה בהנהלת פרופ' אבי דגני, עבור "המבחן של המדינה" בקרב רופאי משפחה, קובע כי אומפרדקס-Z של דקסל פארמה, נבחר על-ידי רופאי המשפחה כתכשיר נגד צרבת (ללא מרשם רופא) הטוב ביותר."המבחן של המדינה" נערך זו השנה ה-14 ובוחן את תפיסת הציבור ומקבלי ההחלטות כלפי מגוון מוצרים ושירותים ועורך סקרי מומחים.
כדורים נגד צרבת: בסקר המומחים האחרון עלה כי כ- 24% מכלל רופאי המשפחה שהם כ-29% מקרב אלה שידעו לענות, בחרו באומפרדקס-Z כתכשיר ללא מרשם רופא הטוב ביותר למניעת צרבת.: נירה רוטשילד, דירקטורית השיווק של דקסל פארמה, יצרנית ומשווקת אומפרדקס-Z: "המבחן של המדינה הוא אבן בוחן אמיתית ואמינה לאיכותם של מוצרים ושירותים, המשקפת את הדעה הרווחת בקרב מומחים, כל אחד בתחומו. מבחינתנו זוהי עמדתם של ברי הסמכא בנושא התכשירים נגד צרבת, הראויה לאמון הציבור. לפיכך אנו בדקסל פארמה נעשה ככל שניתן להטמעת הדירוג בקרב המומחים בפרט והציבור בכלל". כדורים נגד צרבת. אומפרדקס-Z תרופת הדור החדש לטיפול ומניעת צרבת מראש עד 24 שעות ולעיתים אף יותר, ללא צורך במרשם רופא.
תרופה זו עולה בקנה אחד עם המגמה הגוברת בארץ ובעולם של טיפול עצמי ותרופות life style. אומפרדקס-Z מציעה פתרון יסודי המתבטא בשיפור משמעותי באיכות החיים, במקרים בהם המטופל סובל מצרבת לפחות פעם פעמיים בשבוע. מומלץ ליטול את הכדור פעם אחת ביום, כחצי שעה לפני הארוחה, אומפרדקס-Z אינה מכילה גלוטן. להשיג ללא מרשם רופא בבתי המרקחת וברשתות הפארם. כדורים נגד צרבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה