יום חמישי, 4 בפברואר 2010

דיאטות מומלצות



מחפשים דיאטות מומלצות? מחפשים רעיונות לדיאטה חדשה ומוצלחת? קבלו מבחר דיאטות מומלצות.

  • כתבה של ווינט: יש אנשים שלא יכולים לראות עגבניות, כאלה שמתעבים ברוקולי, אחרים שלא סובלים חצילים וחברים שלהם, שאבוקדו עושה להם רע. אבל פה ושם יש גם אנשים שלא אוהבים ירקות בכלל – מכל הצבעים, מכל המינים, מכל הזנים, בכל הגדלים. עכשיו, נניח שהם רוצים לרזות?

  • עוד כתבה בווינט: פרופ’ אילנה בלום, מומחית לרפואה פנימית ואנדוקרינולוגיה, שניהלה מחלקה פנימית במרכז הרפואי תל אביב (איכילוב) ואת המכון האנדוקריני במרכז הרפואי רבין, וביצעה מחקרים רבים על הקשר בין רמות ההורמונים במוח למצב הרוח והתיאבון, פיתחה שיטה שמצליחה, לדבריה, לשפר בצורה ניכרת את ההתמדה בדיאטה.

  • כתבה בד"ר יאנג: דיאטת האינסטינקטים (Instinct Diet) מציעה לנו דרכים להתמודדות עם יצר-הרע. ולשם שינוי, לא חייבים להזיע בשביל זה. את הדיאטה הזאת תמצאו דווקא במגזינים של פסיכולוגיה ופחות בכאלה שמתמקדים בתזונה. נקודת הפתיחה שלה היא שילוב של כמעט 20 שנות מחקר של ידע מדעי מתחומים שונים, כמו תזונה, פסיכולוגיה וסביבה, ואיך הם משפיעים על הירידה המיוחלת במשקל.

  • כתבה בביאוקי: דיאטה היא כמו טיפוס על הר: בתחילת הדיאטה יש מוטיבציה גבוהה ומצב רוח, אך באמצע מתחילים לחוש את העייפות, הקשיים ומתחילים לתהות: אולי עדיף לוותר? לא, אל תוותרו: זכרו את המטרה וחשיבותה.

  • דיאטה חדשה מסעירה בימים אלה את העולם עשויה לפתור את הבעיה. "דיאטת היום החלופי", שזכתה גם לכינויים "דיאטת לזלול או לרעוב" ו"דיאטת החיים הארוכים", מבוססת על עיקרון פשוט: אוכלים מעט מאוד יום אחד (כ־20%־40% מהצריכה הקלוריות הרגילה, שהם כ־400־500 קלוריות), וכמה שרוצים ביום הבא (כמובן, בלי להגזים).

  • כתבה במאקו: אם מניו יורק תמיד מגיעות האופנות האחרונות, שימי לב לטרנד הבריאותי החדש בתפוח הגדול: דיאטת האדם הקדמון. לפי ההוגים של השיטה, שנקראת גם דיאטת אנשי המערות, דיאטת הציידים או דיאטת תקופת האבן, תזונתו של האדם הקדמון הייתה ראויה לחיקוי והם מאמצים את עקרונותיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה