יום חמישי, 25 במרץ 2010

דיאטנית קלינית בתל אביב

מחפשים דיאטנית קלינית בתל אביב? מחפשים המלצות על דיאטנית קלינית בתל אביב? הגעתם למקום הנכון!

אחת הדרכים הטובות ביותר להוריד במשקל ולשמור על דיאטה נכונה היא ללכת לדיאטנית קלינית. למעשה - דיאטנית קלינית היא מישהי - או מישהו - שלמד בצורה מקצועית את כל נושא התזונה, ומעודכן במחקרים הכי חדשים בקשר לתזונה בריאה ודיאטה נכונה. דיאטינית קלינית תוכל לסייע לכם בלימוד של מהי תזונה נכונה ומה כדאי לאכול ואיך - וגם להתאים את הדיאטה לאורח החיים שלכם ולצרכים שלכם.

דיאטנית קלינית תטפל בכל הנושא הבריאותי, בעזרת בדיקות דם, שילוב של ייעוץ רפואי עם צריך ומעקב אחר הרגלי האכילה שלכם.

אפשר למצוא היום דיאטנית קלינית בתל אביב דרך קופת החולים שלכם. אם אתם נמצאים בבעיה רפואית של השמנת יתר רופא המשפחה שלכם יכול להפות אתכם לייעוץ אצל דיאטנית קלינית - שתקבל אתכם לפגישת היכרות ומשם תמשיך על דרכי הטיפול. לעתים נעשים מפגשים אישיים קבועית עם הדיאטנית הקלינית ולעתים נרשמים לפגישות קבוצתיות עם דיאטנית קלינית.

חשוב לדעת שבהרבה קבוצות דיאטה כמו שומרי משקל מי שמנחה את הקבוצה היא לא דיאטנית קלינית. יש לה אולי ניסיון בהנחיה אבל אין לה את הידע הקמצועי והרפואי הדרוש - ולכן מי שאצלו הדיאטה היא עניין של רפואה - חייב ללכת לדיאטנית קלינית.

אפשר כמובן ללכת לדיאטנית קלינית גם בצורה פרטית. יש לא מכט דיאטיות קלינית בתל אביב שמקבלות לקוחות פרטיים לייעות לדיאטה ותזונה נכונה.

הנה כמה שמות

נילי אייזנברג:

דיאטנית קלינית B.Sc, RD בוגרת האוניברסיטה העברית. מומחית להרזיה ואכילה נכונה לגברים ונשים באמצעות גישת האכילה האינטואיטיבית, זיהוי סיבות האכילה, הקשבה לגוף-לדיאלוג הפנימי לרעב ושובע. מתמחה בתזונת נשים- נשים בהריון, נשים מניקות, חיטוב לאחר לידה, תזונה לנשים בגיל המעבר.

מיכל ויינברגר

בעלת B.Sc בתזונה קלינית מטעם האוניברסיטה העברית- הפקולטה לחקלאות, דיאטנית קלינית ותיקה בשרותי בריאות כללית ובעלת קליניקה פרטית. בעלת התמחות בייעוץ תזונתי בשילוב פעילות גופנית ומנחת קבוצות מסומכת מטעם מטעם ביה\"ס לעבודה סוציאלית (ע\"ש בוב שאפל) באוניברסיטת תל-אביב ומעבירה סדנאות הרזיה.

גליה פינקל:

דיאטנית קלינית מוסמכת (B.Sc) מטעם הפקולטה לחקלאות, האוניברסיטה העברית, רחובות. בוגרת קורסים נוספים בתחום התזונה - הכשרה בסוכרת ובנפרולוגיה (מחלות כליות). בוגרת קורסים נוספים בתחום הטיפולי - הנחיית קבוצות,) Nutrition Therapy אכילה אינטואיטיבית) והתמחות בגישות פסיכולוגיות לירידה במשקל.

תגובה 1: