יום שישי, 18 בפברואר 2011

shtyu, nunkmu,

מחפשים דיאטות מומלצות? דיאטות ששווה לעשות? הגעתם אל המקום הנכון!

אז מה הן בעצם דיאטות מומלצות? ובכן התשובה היא שלכל בן אדם יש דיאטה מומלצת משלו - ולכן אין באמת דבר כזה דיאטה טובה שנכונה לכל אחד. לכל בן אדם יש אורח חיים משלו, הרגלי חיים שונים, הרגלי תזונה שונים וגוף ייחודי עם מבנה שונה וצרכים שונים ולכן כל אחד צריך להיות בעל דיאטה נכונה שתהיה מתאימה עבודו ובשבילו.

אז השלב הראשון בדרך לדיאטה נכונה הוא להכיר את הגוף שלך - ואת החיים שלך. כמה ספורט אתה באמת עושה כמה אנרגיה הגוף שלך שורף בלי שאתה עושה ספורט, מה אתה אוהב לאכול, אילו צרכים האוכל ממלא אצלך.

אם אתה סובל מעודף משקל הדרך הכי טובה לענות על כל השאלות האלה היא לנהל יומן אכילה. אל תתחילו בדיאטה - תתחילו בחצי שנה שבה אתם אוכלים כרגיל לגמרי ורק מקפידים לרשום כמה אתם אוכלים בדיוק, מתי, למה אתם אוכלים ומה המשלקל שלכם פעם בשבוע.

בעבור הרבה אנשים רק הרישום הזה כבר יעזור להוריד במשקל משום שהוא חושף לפנינו כמה אנחנו באמת אוכלים ובדרל כללה זה הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים. אחרי שעושים יומן כזה במשך חצי שנה הרבה יותר קל להתחיל בתיקונים ולפעמים הם יהיו קלים מאוד.

לפני שאתם יוצאים לדרך תתחילו בבדיקה של הדם שלכם ובייעוץ אצל רופא או דיאטנית - כדי לבדוק שאין לכם מחלה או בעיה אקוטית כלשהי. לאחר מכן - תתחילו בתיקון קטן כל שבוע. בסך הכל כולנו יודעים מהי דיאטה מומלצת: הרבה ירקות, 1-2 פירות ביום, מדי פעם עוף או בשר רזה אחר, מדי פעם ביצה, ופחמימות מורכבות. לכל זה אפשר להוסיף פעם ביום פינוק: חטיף, שוקולד, גלידה, בורקס, אבל לא יותר מזה. הסוד הוא להתרגל ולאכול ככה ולאזן בכמויות.

אז איך עושים את זה? בלי מהפיכות. פעם בחודש מנסים להכניס הרגל חדש - ורק להקפיד עליו. למשל לא לאכול את כל מה שעל הצלחת, או להכין מרק בריא פעם בשבוע... ואט לאט בונים לנו הרגלי דיאטה מומלצת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה