יום חמישי, 4 במרץ 2010

הצרת היקפים

מתעניינים בהצרת היקפים? מחפשים מידע על הצרת היקפים? הגעתם למקום הנכון!

כאשר אנו עושים דיאטה אחת התוצאות המקוות היא הצרת היקפים. דיאטה חשובה לתפקוד הגוף שלנו והבריאות - אחרי הכל המזון שלנו הוא הדלק שמניע אותנו - אבל דיאטה כמו שיודעים כולם חשובה גם למראה החיצוני. אחד הדברים שרבים מעוניינים להשיג בדיאטה הוא הצרת היקפים - כדי להשיג פרופורציות טובות יותר לגוף ומראה נאה יותר.

דיאטה טובה ומאוזנת לצד פעילות גופנית היא הדרך הבטוחה והאיטית להצרת היקפים, אבל יש כל מיני שיטות ודרכים שהפכו לפופולריות בשנים האחרונות להצרת היקפים.

ישנם גופים רבים שמציעים מגוון של שיטות להצרת היקפים - למשל בלה קונטור - הצרת היקפים באולטרה סאונד.

מה זה בעצם בלה קונטור? מדובר בשיטת טיפול לא פולשנית להצרת היקפים והפחתת צלוליט. השיטה פועלת בעזרת מכשיר הבלה קונטור - מכשיר שפותח כאן בארץ ועובד על אולטרהסאונד - ומשדר גלים בעוצמה לא גבוהה, אל הרקמה השומנית במטרה להמיס אותה. בעזרת התהליך הזה השומן הופך למאגר שהגוף יכול להשתמש בו - ולשרוף אותו באופן טבעי. חברת בלה קונטור מבטיחה "תוצאות מצוינות בהצרת היקפים - מותניים, זרועות וירכיים, טיפול בצלוליט טיפול במרקם העור וטשטוש סימני מתיחה וסימני לידה".

מה עוד מבטיחים בחברה? לדבריהם, טכנולוגיית הצרת היקפים באולטרה סאונד מבוססת על תהליכים המתרחשים בגוף באופן טבעי. החברה טוענת כי "הטיפול ממוקד ברקמת השומן והצלוליטיס. תהליך הטיפול משנה את מצב הצבירה של השומן לנוזל, ומקל על הלחץ שיוצרים השומנים על נימי הדם. הקלת הלחץ מחישה את קצב מחזור הדם, התאים והרקמות מקבלים תזונה של חמצן ומינרלים, מה שמביא לעלייה בקצב חילוף החומרים. כך מואץ תהליך בניית והתחדשות התאים והרקמות".

אז אם אתם מתעניינים בהצרת היקפים ומחפשים טיטות לשפר את מראה הגוף שלכם ולהוריד את שכבת השומן שלכ - שווה לכם אולי לנסות את השיטה הזו ולהכיר אותה. נשמח לשמוע חוויות של אנשים שעברו טיפול בהצרת היקפים באולטרהסאונד.

והכי חשוב - שיהיה לכם הכי הרבה בהצלחה שאפשר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה