יום רביעי, 6 בינואר 2010

כדורים לדיאטה

רוצים לרדת במשקל ומחפשים כדורים לדיאטה? הגעתם למקום הנכון!

היום ניתן להשיג כדורי הרזיה טבעיים ואיכותיים. כדורי דיאטה יעזרו לכם להוריד במשקל - תוך כמובן שמירה על אכילה נכונה ופעילות גופנית. כדורי דיאטה הם לא כדורי פלא אבל הם יכולים לעזור להורדה במשקל. כדאי מאוד להתייץ עם רופא לפני לקיחת כדורים להרזיה וכדורי דיאטה.

בתי הטבע ובבתי המרקחת אפשר לקנות כדורים להרזייה, שאינם מצריכים מרשם רופא. היעילות שלהם בהחלט שנויה במחלוקת. הכדורים הללו מוגדרים כ"תוספי מזון" ולא כתרופות ווהחברות המשווקות אותם לא צריכות לקבל בעבורם אישורים מהגורמים המוסמכים. העובדה כי כדורים אלו מכילים תוספי מזון ו/או הינם חומרים טבעיים, לא מבטיחה כי מדובר בחומר בטוח או בחומר שאינו נטול תופעות לוואי, שחלקן יכולות להיות מסוכנות.

בינואר 2004 הסיר מינהל התרופות האמריקני מהמדפים את כל תוספי המזון, שהכילו חומר בשם אפדרה ואשר שימשו להרזייה. הדבר נעשה לאחר שנמצא כי שימוש בתוספי מזון, שהכילו אפדרה גרם למספר מקרים של מוות. האפדרה נמצא בטבע גם באופן טבעי ולכן מספר יצרנים הגדירו אותו כחומר טבעי.

לפני שאתם מתחילים בדיאטה אתם צריכים להשקל. שקילה ראשונית זו, תהיה נקודת ציון לתחילת הדיאטה. בחרו יום קבוע במהלך השבוע רצוי בתחילת היום, יום זה יהיה יום השקילה השבועי שלכם.  נתוני השקילה יהיו הפידבק שתקבלו ויעזרו לכם להבין, האם מה שאתם עושים (דיאטה ופעילות גופנית) עוזר לכם לרדת במשקל. אם אתם לא יורדים במשקל או שאתם תקועים באותו משקל, סימן שצריך לבצע שינוי (בדיאטה או בפעילות הגופנית או בשניהם).

שיטות השונות המאפשרות ירידה מהירה במשקל מבוססות בדרך כלל דרך דיאטה קיצונית, מהירה וחריפה. הדיאטות המוכרות ביותר הן: דיאטת אטקינס, דיאטת חרמון, דיאטת מרק כרוב (או דיאטה אחרת המתבססת על מרכיב עיקרי אחד) דיאטת סאות ביץ, דיאטת סקרסדייל ודיאטות נוספות.  המשותף להן הוא התפריט הקבוע והברור אשר קשה לביצוע אולם מאפשר ירידה מהירה במשקל בזמן קצר, לא בהכרח עם שמירה על בריאות ותזונה נכונה. מעצם טיבן הן קשות לביצוע לטווח הארוך.

כדורים לדיאטה - כדאי לחשוב על זה


תגובה 1: