יום שישי, 12 במרץ 2010

מתכונים דיאטתים

מחפשים מתכונים דיאטתים? רוצים להוריד במשקל בעזרת מתכונים  דיאטתים מעולים? הגעתם למקום הנכון!

אחד הדברים המבאסים בכל דיאטה זה הצורך לכאורה לוותר על אוכל טעים. אחרי הכל אוכל הוא אחת ההנאות הגדולות של החיים, וזו גם הנראה שמלווה אותנו לאורך כל היום, ולכן המשיה להתאפק הופכת ליותר קשה. אבל מי אמר שחייבים לאכול אוכל לא טעים בזמן שעושים דיאטה - נכון עם אתם עושים דיאטת כרוב סביר להניח שאוכל לא טעים יהיה מנת חלקכם, אבל יש גם דרכים אחרות יותר מוצלחות לעשות דיאטות.

יש דרכים רבות לאכול אוכל טעים ולא משמין. כל מה שצריך לגלות זה איזה מהמזונות שטעימים לכם אינם משימינים ולהשקיע זמן ומחשבה בבישול ובהכנת מתכונים דיאטתים. נכון שיש מתכונים שאי אפשר להכין אותם בצורה לא משמינה - שום תחליף אמיתי לסוכר או לחמאה לא יספק לכם את הטעם האמיתי, אבל יש מספיק דברים אחרים שאפשר לעשות - שלא מהווים תחליף לדבר האמיתי אלא הדבר האמיתי בעצמו.

אז איפה מוצאים מתכונים לדיאטה? יש כמובן לא מעט ספרי בישול שמציעים מתכונים דיאטתים. למשל ספר הצליח פשטידל שבו יש מתכונים דיאטתים לפשטידות. ויש עוד ספרי בישול דיאטתים - לכו לחנות ספרים כלשהי צומת ספרים או סטיצקי וחפשו ספרי בישול לדיאטה.

עוד מקום טוב למצוא מתכונים לדיאטה הם פורומים לבישול - יש באינטרנט הרבה פורומים של בישול שבהם יש בשלנים מקצועים שיוכלו לעזור לכם למצוא מתכונים דיאטתים. אפשר לגלוש גם לפורומים של דיאטה כמו פורומים של שומרי משקל או של אולגה רז או של קבוצות דיאטה. בכלל - בקבוצות דיאטה תוכלו להחליף מתכונים לדיאטה עם חברי הקבוצה וזה עוד אחת מהיתרונות של קבוצות דיאטה.

ואפשר כמובן להמציא מתכונים דיאטתים בעצמכם. השתמשו בהרבה ירקות בשר רזה ובעיקר בהרבה תבלינים - אין קלוריות בתבלינים והם מוסיפים המון טעם למזון. שימוש בתבלינים ובעשבי תיבול יסייע לכם לעשות אוכל דיאטתי ולא משמין ויעזור לכם להוריד במשקל. שיהיה לכם בהצלחה בדיאטה! ושיהיה לכם גם בתיאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה