יום שישי, 18 בפברואר 2011

דיאטה סרטן

ראיות עפרות נדרשת על שינויים בתזונה ובאורח החיים שתועיל ניצולי סרטן, אומרים המומחים בארה"ב. הם קראו הדרכה טובה יותר על תזונה ואורח חיים עבור מספר הולך וגדל של אנשים ששרדו סרטן.  הפרשנות שלהם, בגיליון של מרץ של כתב העת של איגוד התזונה האמריקני, הם מציינים, כי פחות ממחצית נטל $ 228m לסרטן בארה"ב היא אחראית ישירות על ידי עלויות הטיפול בסרטן, יחד עם שאר הנובעים לתחלואה מוגברת, לאיבוד פריון ומוות מוקדם. והם אומרים כי יש צורך במחקר נוסף כדי לפתח הנחיות על תזונה עבור ניצולי סרטן, כדי למנוע הישנות סרטן ולנהל ממצבים כרוניים נפוצים בקבוצה זו - 60% מהם לפחות 65 שנים.
המחברים בוחנים את הראיות מאחורי המלצות תזונה הנוכחית נועדה למנוע הישנות של ניצולי סרטן, וניהול מצבים כרוניים שלהם, כמו גם שיפור איכות החיים ולהפחית את עלויות הטיפול הבריאותי. הם אומרים: "זה הזמן להתרכז הנחיות כדי לעזור לחולים להימנע מסיבוכים אחרים שיכולות להוביל למוות. הנתונים תומכים בהשערה כי התערבויות תזונה לא צפויות רק כדי לעזור עם תוצאות סרטן, אבל גם יכול להיות חשוב במניעת וניהול של כמה מצבים בריאותיים כרוניים שיכולים להתרחש לאחר טיפול בסרטן, כגון סיבוכי לב וכלי דם, עלייה במשקל, סוכרת ועוד הפרעות אנדוקריניות, פגיעה תפקודית, אוסטאופניה ואוסטאופורוזיס. "

דיאטה סרטן

ההמלצות הנוכחיות של ניצולי סרטן להדגיש:

* בהשגת ושמירה על משקל בריא
* עידוד פעילות גופנית סדירה (למבוגרים לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה עד נמרצת כל יום)
* תזונה עשירה בירקות, פירות, דגנים מלאים
* הגבלת בשר אדום ומעובד וצריכת אלכוהול.
* מנסה להשיג חומרים מזינים מהמזון, ולא תוספי, כי מספר מחקרים מצאו קשר בין צריכת תוסף עם התמותה הספציפיים לסרטן ואת כל סיבה גבוה יותר בקרב ניצולי סרטן.

המחברים מבקשים מחקר להתנהל אל האם התערבות תזונתית עשויה לשפר את איכות החיים של חולי סרטן עם תנאי אחד או יותר נלוות, וגם לתוך אם סרטן מסוים דורש הנחיות תזונתיות ספציפיות.

הם מכירים בכך כי האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן לבין הסרטן העולמי קרן מחקר / המכון האמריקאי לחקר הסרטן לעודד ניצולי סרטן לעקוב recommendatio בתזונה ובאורח החיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה