יום חמישי, 25 בפברואר 2010

פורומים לדיאטות

מחפשים פורומים לדיאטות? רוצים להוריד במשקל ומחפשים קבוצת תמיכה לדיאטות בפורומים? זה בהחלט רעיון טוב מאוד.

רבים מהאנשים שסובלים מעודף משקל ומנסים לעשות דיאטה נתקלים בקושי רב בהנתנגות מול סביבתם המיידית. בני המשםחה הקרובה, החברים והעובדים הקולגות לא תמיד מבינים לליבם של שומרי המשקל וומתקשים לספק להם תמיכה, עזרה ועצות. יתרה מזאת - רבים מהם אף פוגעים במאמצי הדיאטה גם אם לא בכוונה, ומקיפים אותנו במזונות, מאכלים ועצות בעייתיות.

חלק מהעושים דיאטת מצטרפים לקבוצות תצמיכה כמו שומרי משקל, או הקבוצות של אולגה רז או דיאט וקלאב - וקבוצות דיאטה אחרות, שבהם הם מקבלים תמיכה, רעיונות, עצות ובכלל יכולים לחלוק את נושא הדיאטות עם אנשים שנמצאים במצבם, כולל לראות סיפורי הצלחה של דיאטות ולשאוב מהם כוח לדיאטה האישית שלהם ולהיעזר בהם לצורך ירידה במשקל.

אבל ההשתתפות בקבוצות דיאטה לא מתאימה לכולם. ראשית היא עולה כסף ולא מעט, שנית יש אנשים ביישנים שלא תאים להם להיחשף פנים אל מול פנים בקבוצות דיאטה. ויש גם אנשים שעסוקים מאוד ואין להם די זמן לפנות כדי להשתתף באופן קבוע בקבוצות דיאטה שונות.

אם אתם נמנים על אחת מהקבוצות הללו - עדיין שווה לכם להשתתף בקבוצות דיאטה באינטרנט. יש לא מעו קבוצות תמיכה לאנשים שעושים דיאטות באתרי אינטרנט שונים. בפורומים לדיאטות תוכלו להנות מכל מה שמספקת קבוצת דיאה ממשית - דרך המחשב שלכם. ללא צורך בחשיפה אישית, בזמן ובמקום שנוחים לכם - פורומים לדיאטה יכולים לסייע מאוד לכל מי שמנסה לרדת במשקל.

בפורומים לדיאטה באתרים כמו וואלה תפוז נענע ואחרים תוכלו להכיר עוד אנשים שמתמודדים עם הבעיות והקשיים שכרוכים בירידה במשקל, לקבל עצות על דיאטות חדשות, מידע על תזונה, טיפים לתכונים שווים, ובכלל תמיכה והבנה - שני דברים חשובים מאוד לכל מי שמנסה לרדת במשקל. רבים שמשתתפים בפורומים לדיאטה מדווחים כי הפעילות בפורומים לדיאטה עזרה להם מאוד בירידה במשקל וגם בשמירה על משקל תקין לאחר מכן.

אז קדימה - הצטרפו לפורומים של דיאטה ותוכלו לרדת במשקל ביתר קלות. שווה לכם לנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה