יום חמישי, 6 ביוני 2013

דיאטה קלה



מחפשים מידע על דיאטה קלה? הגעתם אל המקום הנכון. כל מה שרציתם לדעת על דיאטה קלה.

כדי להוריד במשקל ולשמור על משקל תקין, כל אחד ואחד צריך לסגל לעצמו דיאטה קלה שהוא יכול לעמוד בה. מה היא בעצם דיאטה קלה? התשובה היא אישית.
לכל אחד מאיתנו יש קשיים משלו בתחום המשקל. כדי להצליח ולשמור על משקל תקין או כדי להוריד במשקל, כל אחד 
צריך לזהות את הקשיים שמפריעים לו ולהתמודד איתם. ברגע שהוא יצליח להתמודד עם הקשיים הללו הדיאטה תהיה הרבה יותר קלה.יש כמה עקרונות כלליים נכונים שתמיד יסייעו לשמירה על משקל נכון.

דיאטה קלה - טיפים

דיאטה קלה היא כזו שלא גורמת לנו לסבל או לרעב. הדבר החשוב ביותר הוא לספק לגוף שלנו את מה שהוא זקוק לו, להקפיד על צריכה הגיונית של כמות קלוריות בהתאם למשקל גופנו, גילנו ולפעילות הגופנית שאנחנו מבצעים, ולא לשכוח לספק לגוף את כל אבות המזון הדרושים לו. חלבונים, שומנים, פחמימות, ויטמינים וכו'.
דיאטה שגורעת יותר מדי קלוריות ומספקת פחות מדי מזון לגוף, גורמת גם לסבל ולקושי וגם לא עובדת לטווח הארוך.  עם זאת כמובן שאסור להשתולל ולהגזים בצריכת הקלוריות ובמאכלים משמינים שאינם בריאים. חשוב וכדאי לבנות תפריט מאוזן. אפשר בהחלט בעזרת דיאטנית, כזה שקל לעמוד בו ולא דורש מכל אחד ואחד דברים שהוא לא יכול לעמוד בהם לטווח ארוך. וזוהי למעשה דיאטה קלה. כזו שמאפשרת לכם להתמיד בה. כדי שבכל זאת לא נשאיר אתכם בלי כמה טיפים, הנה כמה המלצות.

דיאטה קלה – המלצות

ראשית, כל פעילות גופנית היא מבורכת. גם הליכה קלה ואיטית, עלייה במדרגות במקום במעלית וכו'. נסו להיות כמה שיותר פעילים גם אם אתם לא ספורטאים. הקפידו לאכול כמה שיותר ירקות. הם משביעים, מלאים בויטמינים, ואין בהם כמעט ערך קלורי.

הוסיפו לתפריט כמה שיותר מאכלים ביתיים שאתם מבשלים לבד ויודעים מה יש בהם. במזון מוכן מבחוץ יש בדרך כלל חומרים רבים שאינם מסייעים לכם, ובייחוד סוכר ונתרן.
עוד טיפ שיכול לעזור לכם לשמור על דיאטה קלה הוא טיפ פשוט. ותרו על משקאות שאינם מים, סודה, או תה צמחים וקפה. כל המשקאות המסוכרים, כולל הדיאטטים והמיצים אינם עוזרים לדיאטה, חלקם גם גורמים להשמנה ניכרת. פשוט ותרו 
עליהם ושתו מים.

שווה להכיר: כלביית שילובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה