יום חמישי, 6 ביוני 2013

דיאטה מהירה מאוד




מחפשים מידע על דיאטה מהירה מאוד? הגעתם אל המקום הנכון.

אנשים רבים מבקשים לרדת משקל רב תוך זמן קצר, בדרך כלל כדי להיראות טוב באירוע כזה או אחר.
הבעיה היא שביצוע של דיאטה מהירה מאוד הוא לא רק עניין מסובך אלא גם בדרך כלל עניין לא בריא.
למעשה, ברוב המקרים, כאשר אתם מבצעים דיאטה מהירה מאוד אתם לא מאבדים שומן אלא מורידים במשקל נוזלים, כלומר מים, וכן מפרקים חלק מהשרירים. כלומר, זוהי אולי ירידה במשקל אבל היא בהחלט לא ירידה ממשית שתחזיק לאורך זמן ולמעשה היא גם עשויה לגרום לעלייה במשקל לאחר תקופה מסוימת.

דיאטה מהירה מאוד – טיפים

דיאטה מהירה מאוד מבוצעת בדרך כלל על ידי הורדה חדה בכמות הקלוריות לצד הגברת פעילות גופנית. הבעיה היא שהגוף שלנו מזהה דיאטה מהירה מאוד כסימן של מצוקה והוא מתחיל לשרוף פחות קלוריות כדי לשמור על האנרגיה, והוא גם פונה למאגרים זמינים כמו אלו שבעצמות. ולכן מומלץ לא לנסות לעשות דיאטה מהירה מאוד אלא להסתפק בדיאטות סטנדרטיות שכוללות הורדה של חצי קילו עד קילו בשבוע, בהתאם למשקל הגוף שלכם. מעבר לכך הדיאטה רק תזיק לכם וגם תיצור אצלכם אשליה. 

דיאטה מהירה מאוד לא תגרום לכם להיות רזים יותר או בריאים יותר. הגוף שלנו פשוט לא עומד בה. דיאטה מהירה מאוד גם מבוססת בדרך כלל על מאכלים ספציפיים שאוכלים מהם כמות גדולה או על גריעה של סוגי מזון מהתפריט. למשל דיאטת אטקינס שנחשבת כפופולרית במיוחד אבל גם היא כמו האחרות אינה מומלצת באמת לטווח ארוך.

דיאטה מהירה מאוד – שווה לדעת

אז מה לעשות? אם אתם מחפשים דיאטה מהירה מאוד? לראות כמה בריא לכם להוריד במשקל בהתאם לגיל ולמצבכם הגופני ולשאוף אל המקסימום הסביר, כשבהחלט אפשר להעלות את רמת הפעילות הגופנית, דבר שיעזור לכם בשריפה טובה של קלוריות, אבל לא מומלץ בהחלט לרדת בכמות הקלוריות היומית המינימלית הדרושה לגוף שלכם לתפקוד תקין ולא להחסיר אף אחד מאבות המזון הדרושים לכם אלא לשמור על תזונה בריאה. וכך, במקום דיאטה מהירה מאוד שתכשיל אתכם, תקבלו דיאטה בריאה ומאוזנת.

אז מה עושים? אוכלים הרבה ירקות, שותים מים (קחו אתכם בקבוק כשאתם בחוץ), אוכלים ירקות ופירות, אגוזים, קטניות, פחמימות מלאות ובשר רזה – ועושים פעילות גופנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה