יום ראשון, 3 בינואר 2010

דיאטה נכונה

רוצים לעשות דיאטה? רוצים להוריד במשקל? מהי דיאטה נכונה? הגעתם למקום הנכון.

בעשורים האחרונים , הפכו ההתעסקות בדימוי גוף ומודעות לגוף ולצורתו לנושא שיחה והתייחסות מרכזיים בחברה המערבית. זה נמצא בעיתונים, בטלוויזיה, בפרסומות. מכל מקום אנו מקבלים את המסר שרזה זה יפה, מצליח, כשרוני, יותר טוב, יותר נכון. שהעולם שייך לרזים. ומכאן לעד להפרעות אכילה המרחק קצר. הפרעות אכילה מתבטאות באכילה לא סדירה, אכילת יתר, בולמוסים וכיוצא בזה מצד אחד, כשבצד השני של הסקאלה נמצאות דיאטות רעב, הקאות, שימוש בחומרים משלשלים וכו'.

החלטתם לרדת 10 ק"ג בחודש, לחזור בתוך חודשיים למשקל שהייתם בו בתיכון, לאכול רק אשכוליות או מרק כרוב כל היום? מטרות לא ריאליות אינן דרך נכונה להיפטר מהמשקל העודף, אלא רק דרך לאכזבה, לתחושת כישלון, לתסכולים ולעלייה במשקל לטווח הארוך. כאשר אתם מגבילים בצורה זו את המזון, אתם בעצם מאטים את קצב חילוף החומרים של הגוף. אחרי דיאטה חמורה כזאת תישארו עם גוף שלמד לשרוף קלוריות לאט יותר, אך לעלות במשקל מהר יותר מאי פעם.



כשאנחנו בדיאטה, אנחנו נוטים בדרך כלל נוטים לשכוח שהתהליך מתייחס לא רק למה שאנחנו אוכלים, אלא גם למה שאנחנו שותים. השתייה גם היא מקור לקלוריות, סוכרים ולעתים גם שומן, ומחייבת התייחסות בחישוב צריכת הקלוריות היומית שלנו. כיום, לשלל סוגי המשקאות מקום מרכזי במדפי הסופרמרקט, בתפריטים ובארועים שונים ולכן חשוב לדעת מה מכילה כוס השתייה שלנו.

להלן עצות שימושיות לאישה העובדת לדיאטה נכונה

דיאטה: כך תערכי לאכול בעבודהבבוקר אכלי כריך מקמח מלא. מרחי שכבה דקה של ממרח קנוי (את עובדת- אין לך זמן להכין ממרחים) תוכלי למרוח אבוקדו טרי, או ממרח טופו קנוי, או חומוס, או טחינה ללא חומרים משמרים. את השניים האחרונים ניתן להשיג בבתי טבע. כשאת מכינה כריכים לילדים הכיני עוד אחד עבורך. דיאטה: כך תערכי לאכול בעבודהכארוחת ביניים אכלי פירות כמו תפוחי עץ, או פירות מיובשים עם חופן אגוזים או שקדים טריים. את שקית הפירות אפשר להכין ערב קודם.

דיאטה נכונה - זה אפשרי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה