יום שישי, 8 בינואר 2010

דיאטה מהירה

רוצים לעשות דיאטה מהירה? צריכה להוריד במשקל במהירות ומחפשת דרך לירידה מהירה? בשביל זה אנחנו כאן. אם בשל חתונה מתקרבת, אם בכדי להכנס חזרה לגינס הישן – רבים מאיתנו מעונינים לעשות דיאטה מהירה – ואם אפשר, אז עדיך שהיא תיהיה מהירה.  הדרך להרזייה מהירה עוברת דרך דיאטת כאסח, אשר מחייבת כוח רצון רב, שכן מי שרגיל לאכול הרבה, יתקשר לעמוד בתפריט דל לאורך זמן.  הדרך הקלה יותר היא דרך גלולות וכדורים, אשר עוזרים לרזות במהירות. חלק מהגלוות מדכאות את התאבון, וחלקן עובדות בצורה אחרת על מערכת העיכול ומונעות את ספיגת השומן בגוף. בשורות אלה נדבר על דיאטה מהירה. כן, גם בתחום הדיאטה רוב האנשים מעדיפים לעשות את זה כמה שיותר מהר. כולנו מכירים את ההרגשה של אירוע גדול שבא עלינו לטובה. זו יכולה להיות חגיגת בר מצווה של קרוב משפחה, חתונה של אח או אחות, יום הולדת או פגישת מחזור של חברים שלא ראינו מזמן. כולם רוצים להיראות טוב וכמעט לא משנה כאן הגיל או המצב המשפחתי, ואם אפשר להוריד כמה קילוגרמים עודפים עד האירוע המדובר, הינה מה טוב קייממות לא מעט דיאטות שמבטיחות ירידה מהירה במשקל: דיאטות שמבוססות על נטילת כדורים, שתיית תה ממקור צמחי כלשהו, דיאטות המבוססות על שינוי תזונתי קיצוני לדוגמה אכילה של מרכיב מזון יחיד ללא הגבלה (דיאטת פופקורן, דיאטת כרוב ועוד) או שינוי יחסי מרכיבי המזון ליחסים השונים מהנהוג בדיאטה קונבנציונלית (דיאטות חלבונים, דיאטת אטקינס, דיאטת הזון ועוד).  זה לא משנה איזו דיאטה אתם מבצעים, אם אתם יורדים מהר מידי, אתם עושים טעות!

ם אתם מחפשים דיאטה מהירה, אם יש לכם אירוע קרוב, או אם מכל סיבה שהיא אתם זקוקים לרדת במשקל ומהר: ייתכן שדיאטת הכרוב  היא הדיאטה שאתם מחפשים.
דיאטת הכרוב היא דיאטה שמתאימה לטווח קצר. תפריט הדיאטה הוא דל בשומנים ועשיר בסיבים ומאפשר ירידה דרסטית במשקל בתוך שבוע. לאחר מכן, יש לבחור בדיאטה מאוזנת לשמירה על התוצאות או להמשך ירידה הדרגתית במשקל. דיאטת כרוב או דיאטה מאוזנת?

דיאטה מאוזנת היא הדיאטה המומלצת ביותר ע"י רופאים ודיאטנים. דיאטה מאוזנת עובדת לאט אבל בטוח, ומאפשרת ירידה  של 1 ק"ג במשך 3 שבועות בממוצע. דיאטה מאוזנת טובה היא בהחלט הדרך הבריאה והנכונה לרדת במשקל, אבל יש לה חסרון משמעותי: אנשים רבים מתייאשים מדיאטה איטית, כאשר חולפים שבועות של דיאטה והם לא רואים תוצאות. לאנשים כאלה, כדאי לנסות להתחיל בדיאטה מהירה כמו דיאטת הכרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה