יום ראשון, 24 בינואר 2010

קבוצות דיאטה

מחפשים קבוצות דיאטה? רוצים להצטרף לקבוצות דיאטה ומחפשים המלצות? הגעתם למקום הנכון!

מי מאיתנו לא נזקק לדיאטה בשלב כזה או אחר של חייו. חיי השפע מזמנים לנו הזדמנויות רבות לאכול והזדמנויות מעטות לשריפת קלוריות. אם מצרפים לזה את הרצון ליופי, שמשמעו היום רזון, וכן את החשיבות הבריאותית של דיאטה נכונה - מקבלים את המצב הנהוג היום שבו אחוזים ניכרים מהאכלוסיה נזקקים לסיוע בדיאטה.

ישנן שיטות דיאטה רבות ויועצי דיאטה שונים שפועלים בארץ. אחת השיטות המקובלות היא הצטרפות לקבוצות דיאטה - שבהן ניתן להיעזר בחברים האחרים בקבוצה לצורך  הירידה במשקל והשמירה על המשקל. יש ברחבי הארץ קבוצות דיאטה רבות - קבוצות דיאטה בתל אביב, קבוצות דיאטה בירושלים, קבוצות דיאטה ברמת גן, קבוצות דיאטה בחולון ועוד. ישנם סוגים רבים של קבוצות דיאטה, שפעילו בשיטה אחרת.

קבוצות דיאטה, כמו נגיד קבוצות רכישה, או קבוצות שטסות ביחס לדילים בחו"ל, מורכבות מחברים שאינם מכירים אחד את השני ויש לכך לעתים קרובות יתרונות גדולים. רבים מתקשים לקבל תמיכה ולהיעזר בחברים ובמשפחה בדיאטה, מסיבות שונות, ודווקא היעזרו בזרים,בקבוצת תמיכה, כמו קבוצות תמיכה שיש למחלות כמו סרטן, גמילה מעישון או פיברומיאלגיה יכולה לעזור.

בקבוצות דיאטה אפשר למצוא אנשים מכל הסוגים, צעירים ומבוגרים, גננות, רופאים, אנשי מחשבים, אנשים שעובדים בסלולרי, בפיתוח אפליקציות אייפון, זמרים, עקרות בית, אנשים שכבר יצאו לפנסיה, פקידי השקעות בבנק ועוד'. בעיית ההשמנה משותפת לכל רבדי החברה הישראלית ואנשים מכל האוכלוסיה מגיעים אליהם.

ישנן קבוצות דיאטה של קופת חולים, גם של מכבי גם של קופת חולים כללית וגם של האחרות - והן בדרך כלל זולות יותר. ברוב הערים בארץ פועלות גם קבוצות דיאטה של שומרי משקל. עוד קבוצות דיאטה מוכרות הן של דיאט קלאב ושל מירי בלקין. עוד קבוצות דיאטה יש בסטודיו סי, במכון וינגייט, לאנשים עם בעיה עמוקה יותר יש את אכלני יתר אנונימים. עוד קבוצת דיאטה מוכרת היא זו של אילנה רז.

לפני בחירת קבוצת דיאטה קראו על השיטות שלהן והתייעצו עם חברים שהיו בהן ונסו לראות איזו שיטה מתאימה לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה