יום שבת, 13 בפברואר 2010

דיאטה בשומרי משקל

רוצים לעשות דיאטה בשומרי משקל? מחפשים מידע על דיאטה בשומרי משקל? הגעתם למקום הנכון!

שומרי משקל היא קבוצת הדיאטה הכי ידועה והכי מוכרת בכל העולם. מאות אלפי אנשים בכל שנה עושים דיאטות בשומרי משקל בכל העולם. גם כאן בישראל יש קבוצות רבות של שומרי משקל בכל רחבי הארץ. כמעט בכל יישוב בישראל תוכלו למצוא קבוצה של שומרי משקל.

הרעיון שעומד מאחורי שמורי משקל הוא פשוט 0 לא להתייחס לדיאטה כאל מאבק להורדה במשקל - אלא כהסתגלות לדרך חיים. כולם מכירים את השרשרת הבלתי נגמרת של ירידה במשל ועליה במשקל בדיאטות. בשומרי משקל לא מאמינים בירידה מהירה, אלא בהסתגלות לאורח חיים מאוזן ונכון.

שומרי משקל מטפחיםאת עקרון הקבוצה - הדיאטה שלהם מבוססת על שקילה שבועית בהתחלה ואחר כך אחת לכמה שבועות - שנעשית בקבוצה במהלך דיון קבוצתי. לדיאטה קבוצתית יש משמעות רבה בעבור אנשים רבים. היכולת לקבל תמיכה ועזרה מאנשים שמתמודדים עם בעיות דומות מסייעת הרבה מאוד לתהליך השמירה על המשקל. אנשים הסובלים מעודף משקל מתקשים לעתים לקבל הבנה ותמיכה מסביבתם הקרובה, קבוצות שומרי משקל מסייעות להם בהתמודדיות הלא פשוטות עם נושא הדיאטה.

מבחינת עקרונות הדיאטה מאמינים בשומרי משקל בשיטת הנקודות - זו שיטה שבה אתה רושם את כל מה שאתה אוכל בהלך היו. רבים מאיתנו פשוט לא שמים לה כמה הם אוכלים ולכן אוכלים יותר מדי. בעזרתהרישום קל לעקוב אחר כמות האוכל שאנו צורכים. כל אוכל מקבל ניקוד לפי הקלוריות והשומן שבו - וכך אנחנו יכולים לראות כמה נקודות אכלנו במהלך היום ולחשב את האוכל שלנו.

תהליך של דיאטה בריאה הוא בראש ובראשונה מודעות למה שאנחנו אווכלים. מות רלאכול טוב, מותר לאכול הכל, אבל חשוב לאכול במידה, לדעת מה אנחנו אוכלים ולאזן את האוכל במהלך היום. אין מאכלים אסורים ואין משטר קשוח שאי אפשר לעמוד בו. החוכמה היא להתאים את הדיאטה לאורח החיים שלך - ולאזן אותה מול פעילות גופנית.

לכל מי שמחפש דיאטה לחיים - מומלץ מאוד לנסות דיאטות בשומרי משקל, שיטה לדיאטה לכל החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה