יום רביעי, 24 בפברואר 2010

טיפים לדיאטה

מחפשים טיפים לדיאטה? רוצים להוריד במשקל וזקוקים לטיפים לדיאטה? הגעתם למקום הנכון!

לרדת במשקל זה דבר קשה מאוד. כל מי שיש לו נטייה להשמנה יודע שדיאטות הם לא עניין מהנה במיוחד. אחרי הכל - אוכל הוא אחת ההנאות היותר גדולות שלנו בחיים - וקשה מאוד לעמוד בפיתויים של המזון הטעים שמוגש מסביבנו בלי הרף באירועים, המזון המפתה במסעדות ובסופר. ובכל זאת שמירה על דיאטה חשובה לבריאות ויש כמובן גם שיקולים אסתטים. לכן רבים עושים דיאטה כדי לרדת במשקל - וכמובן שגם שמירה על המשקל בעזרת דיאטה נכונה היא עניין חשוב ביותר לכל החיים.

אז יש לנו כמה טיפים לדיאטה עבורכם - הטיפ לדיאטה הראשון הוא לא להתפתות לקיצורי דרך. דיאטת כרוב, דיאטת נוזלים, דיאטת זון, דיאטת אטקינס, הפרדת פחמימות וחלבונים - עזבו אתכם מכל דיאטות הפלא לירידה במשקל מהירה - זה הכל קשקושים שנועדו להוציא מכם כסף.

דיאטה אמיתית מבוססת על עקרונות מאוד פשוטים - לא לאכול יותר מדי, לשתות הרבה מים, לעשות פעילות גופנית, לאכול ארוחות מסודרות בישיבה ובאיטיות. מה לא לעשות? לא לזלול בעמידה ובלי חשבון, לאכול מעט מאוד מזונות חסרי ערך תזונתי כמו בורקסים למשל - ולהרבות באכילת ירקות ופירות. לא להשתמש בהרבה סוכר לבן וכו'.

אז אם אתם רוצים לרדת במשקל קבלו טיפים לדיאטה:

שתו רק מים. בלי מית תפוזים, בלי קולה, לי דאיט קולה. בליבירה, בלי יין, בלי וויסקי. אפשר כמובן כוס פה ושם אבל בעקרון - שתו רק מים, 8-12 כוסות ביון, וזה יעזור לכם מאוד בדיאטה.

עוד טיפ לדיאטה - אכלו ירקות בכל ארוחה. הרבה. לא משנה איך. טריים בסלט (בלי רוטב משמין), במרק ירקות, מבושלים, בתנור, מאודים צלויים - ירקות הם בריאים טעימים ולא משמינים. והעיקר משביעים. התרגלו לאכול ירקות בכל ארוחה וזה יעזור לכם מאוד בדיאטה. שימו לב שתפוחי אדמה אפונה ותירס הם לא ירקות ויש בהם די הרבה קלוריות אז אכלו אותם בלי הגזמה ובמתינות.

אז יאללה שתהיה לכם דיאטה קלה ובהצלחה בירידה במשקל ובשמירה על המשקל אחר כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה