יום שלישי, 16 בפברואר 2010

דיאטת הזון

מחפשים מידע על דיאטת הזון? מתעניינים בדיאטת הזון? כל מה שרציתם לדעת על דיאטת הזון.

דיאטת הזון היא אחד השעונות הכי חמים בעולם הדיאטות - וטוב שכף - מדובר בידאטה בריאה מאוזנת והגיונית שמסייעת בירידה במשקל ובאורח חיים בריא. דיאטת הזון שנולדה בארה"ב כבשה שם לבבות רבים וחדרה לאחרונה גם לישראל. גם עולם הסלבס הישראלי אימץ אץ דיאטת הזון בחדווה למשל כתבת גיא פינס לירון ויצמן שהתראיינה על דיאטת הזון לווינט:

"את השינוי בחייה היא ביצעה בסיועה של הגר שפר, דוקטור לנטורופתיה (N.D), שם חם בתעשיית האימון האישי (קואוצ’ינג) לדיאטה. שפר, בוגרת הקולג’ לרפואה משלימה (את הדוקטורט קיבלה דרך אוניברסיטת ברנדין בלוס אנג’לס, ארצות הברית), אימצה בשנים האחרונות את דיאטת הזון, שאותה היא מיישמת על מטופליה ועל קבוצות ההרזיה בהנחייתה".

בחו"ל הרבה מפורסמים אימצו את דיאטת הזון מה שהפך אותה למוכרת מאוד. מדונה בארד פיט למשל הם רק חלק מהסלבס שאימצו את דיאטת הזון. הרעיון המרכזי מאחורי דיאטת הזון הוא איזון בין אבות המזון הבסיסים פחמימות חלבונים ושומנים כדי לווסת את רמות ההורמונים החשובים בגוף. עבור כל גרם שומן שנצרך, יש לצרוך 2 גרמים של חלבון, ו-3 גרמים של פחמימות (שמקורן בעיקר בפירות וירקות). זה אולי נשמע מסובך לחישוב אבל כשמתרגלים זה נהיה חלק מאורח החיים ודיאטת הזון הופכת פשוטה לאימוץ. בכל ארוחה מרכיביפ מנת חלבון מוסיפים מנת פחמימות טובות (לא בורקס..) ומוסיפים מנת שומן בריא (שמן זית אבוקדו אגוזים וכו')

מי שהמצא את דיאטת הזון הוא בארי סידס שכתב על כך הרבה מאד ספרים מצליחים.חלקם גם תורגמו לעברית. כמובן שגם בדיאטת הזון יש להוסיף פעילות גופנית קבועה כדי להוריד במשקל. אנשים רבים שמשתמשים בדיאטת הזון מדווחים שהם מצחיחים להתמיד בה לאורך זמן רב ולהוריד במשקל - ושהירידה במשקל לא נעלמת וזה הכי חשוב כי כולם יודעים שלרדת במשקל אפשר והחוכמה היא לשמור על המשקל לאורך זמן.

אז למה אתם מחכים - התחילו בדיאטת הזון ותרדו במשקל בצורה יעילה וטובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה